Livrare

Reguli și condiții de livrare.

Livrarea de bunuri se efectuază pe întreg teritoriul Republicii Moldova.

Livrarea în Chișinău.

Livrarea în Chișinău costa 55 de lei (pînă 2 kg)

Acceptarea bunurilor de către cumpărător se desfășoară în prezența curierului.

Este necesar să vă asigurați că bunurile nu au defect.

Livrarea se face în timp de 24 de ore.

Livrarea în RM.

Livrarea bunurilor costă pînă la 110 lei. 

Livrarea se face în timp de 36 de ore.

Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare

În conformitate cu articolul 19 legei privind protecţia consumatorilor nr. 105-XV  din  13.03.2003  înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare :

(1) Consumatorul este în drept să ceară vînzătorului, în termen de 14 zile, înlocuirea unui produs nealimentar de calitate corespunzătoare cu un produs similar celui procurat dacă acest produs nu-i convine ca formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinaţiei din alte cauze.

(2) Dacă produsul necesar pentru înlocuire lipseşte, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul, iar vînzătorul este obligat să-i restituie contravaloarea produsului.

(3) Cererea consumatorului de a i se înlocui produsul sau de a i se restitui contravaloarea lui urmează să fie executată dacă produsul nu este utilizat, nu şi-a pierdut calităţile de consum şi dacă există probe că a fost cumpărat de la vînzătorul respectiv.

În conformitate cu hotărîrea Guvernului RM Nr. 1465  din  08.12.2003 cu privire la aprobarea Regulilor de înlocuire a produselor nealimentare şi a termenelor de garanţie

Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare: costurile de transport sunt plătite de către client.

În conformitate cu articolul 18 legei privind protecţia consumatorilor nr. 105-XV  din  13.03.2003 Remedierea, înlocuirea, restituirea contravalorii produsului, serviciului necorespunzător, reducerea preţului

(1) Remedierea gratuită a deficienţelor apărute la produs, serviciu, înlocuirea gratuită sau restituirea contravalorii produsului, serviciului necorespunzător în cadrul termenului de garanţie sau termenului de valabilitate, deficienţe care nu sînt imputabile consumatorului, se face necondiţionat de către vînzător, prestator într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de către consumator sau în termenul stabilit prin contract.

(3) În cazul unor vicii ascunse, apărute după expirarea termenului de garanţie, termenul stabilit la alin.(1) curge de la data finalizării expertizei tehnice efectuate de o terţă parte competentă în domeniu, abilitată în conformitate cu legislaţia.

Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare : costurile de transport sunt plătite de către client.

Vînzătorul suportă toate cheltuielile de transport încazul înlocuirii mărfii ci vicii ascunse.

Procedura de retuenare a mărfii:

Adresațivă la noi la magazin și noi o să înlocuim sau o să întoarcem marfa . Dacă marfa a fost livrată gratis, cumpărătorul achită cheltuierile de livrare.

Procedura de anulare a plații on-line:
Dacă decideți să anulați  plățile efectuate on-line din orice motiv, sunați-ne la 373 44 787 999 sau trimiteți un email la info@bikeshop.md cu subiectul: "anularea plații on-line."

Returnarea banilor

Banii vor fi returnate într-un mod care a fost utilizat de client la momentul  achitării produsului.

Informație mai detaliată privind procedura de prezentare a revendicare poate fi trimisă la info@bikeshop.md sau pe adresa MD-2024 mun. Chișinău str. N.Testimițeanu 23 magazin Bikeshop.